hummingbird with the heart of a whale

ok, i wont make you try

I want to hold you
But every time I try
Something keeps you
Out of reach
I want to love you
But every time I try
Something keeps
Love away
And I can feel it
So love me right now
Though it won't last
Girl don't make me try
'Cause I'll lose you forever
Every time
Every time
But every time I try
To put our love out
Like a fire
You keep me in your reach
And every time I try
To throw away my desire
You hold me
So close
And I can feel it
So love me right now
Though it won't last
Girl don't make me try
'Cause I'll lose you forever
Every time
Every time

every time i try, dos Spain

uma vez que não sei adicionar músicas (sim, sim, na verdade nunca tentei:D), deixo a letra desta música gelatinosa, que tenho de ouvir com os pés dentro de água gelada... e mesmo assim...

3 comentários:

Anónimo disse...

aonde eu encontro essa musica para baixar?? amo ela, mas perdi o cd do the end of violence... aonde vc baixou?

kelly disse...

bom dia!
não sei onde é que se pode "baixar" a música sozinha, mas este programa tem-na e vale a pena ser ouvido;)
http://programaladob.com/?p=264

kelly disse...

(é no programa 128 que está essa música)

a doceira (mail)

When did you say that?